På veckans rotarylunch var temat klubbutveckling och framtiden för Smålandsstenars rotaryklubb.
Vi pratade om hur klubben ska organiseras kommande år, flera bra förslag och initiativ kom fram.
Luncherna vi har med föreläsningar kopplade till yrkeslivet är navet i klubben och engagerade medlemmar är viktigt för att få givande möten.
Vi pratade också om vikten av att få in nya medlemmar i klubben som kan bidra med nya infallsvinklar.
Smålandsstenars rotaryklubb är till för att bygga nätverk mellan yrkesgrupper och skapa kontakter inom näringslivet i vår region.
Är du intresserad att vara med i klubben eller känner någon som skulle passa hos oss så hör av dig till en av våra medlemmar eller skicka ett meddelande här på Facebook via messenger.