|
Spännande företagsbesök på dagens rotarymöte! Vi fick lyssna till Johan Lindgren från Naij Betong, som berättade om satsningen på en ny prefabfabrik i Hyltebruk. När Johan började för ungefär ett och ett halvt år sedan fanns en plan om utbyggnad – men inga ritningar. Sedan dess har han drivit projektet framåt, och nu står fabriken nästan klar. Redan i höst är planen att produktionen ska vara igång i den nya anläggningen – ett imponerande arbete på relativt kort tid. Johan gav också en övergripande bild av koncernen Naij Bygg och deras verksamhet. Tack för en intressant och inspirerande dragning!
|
|
|